Welkom op kamp Kikiwaka
Emma, Zuri en Ravi verlaten de stad voor de zomer en gaan naar kamp Kikiwaka waar ze hun mede kampeerders, begeleiders en zelfs het legendarische Kikiwaka monster leren kennen.