What Kate Did
Het wordt bekend na welke misdaad Kate op de vlucht is geslagen. Intussen begraven de overlevenden een van hun lotgenoten. Kate waakt over de koortsige Sawyer, en Mr Eko heeft een verrassing in petto voor Locke met betrekking tot het luik.