Grey's Anatomy What's Inside
S13, A19: Als Maggie een grote operatie gaat uitvoeren, zijn veel artsen bezorgd dat ze daar niet de juiste persoon voor is. En Stephanie maakt een fout in de behandeling van een medewerker van Grey Sloan.