S2, A22: Nu de identiteit van de mol dichterbij is dan ooit, lopen Olivia en haar team groot gevaar. Ondertussen drijft het nieuwste schandaal rond het Witte Huis Cyrus tot het uiterste, in de seizoensfinale.