Les enfants sont rois White Zone
S1, A6: Terwijl Malik Mélanie ondervraagt, vinden Baptiste en Sara Kimmy's knuffel. Ze twijfelen niet langer aan de identiteit van de ontvoerder. Baptiste waarschuwt de rest van de groep en Sara maakt van de gelegenheid gebruik om alleen naar de Ardennen te vertrekken op zoek naar het meisje. De hel breekt los als er een zoektocht wordt georganiseerd: zullen ze Kimmy op tijd vinden? In hechtenis wordt Mélanie ongeduldig.