The Mighty Nein Wie word je?
S1, A2: Nadat Fjord Stone een schipbreuk heeft overleefd, komt hij erachter dat hij magische krachten heeft. In Nicodranas komt Jester Lavorre in de problemen door haar fallische grappen. Door het zakkenrollen van Nott worden zij en Caleb bijna vermoord en Beau's onderzoek leidt haar naar het zuiden.