DOM WIENS SCHULD IS HET?
S1, A4: Pedro ergert zich aan Lico's constante blunders tijdens overvallen. In 1995, op hun 14e, beginnen Pedro en Lico met cocaïne. Ze plegen hun eerste inbraken om hun verslaving te bekostigen. In de jaren 70 wordt de jonge Victor voor het eerst onder druk gezet om coke te snuiven. Hij trekt zijn acties als undercoveragent in twijfel en overweegt zijn missie af te breken.