Wil je een nieuwe rivaal?
S1, A6: Hibiki is vastbesloten om een thuisbioscoopsysteem te kopen en doet mee aan het armworsteltoernooi van Silverman Gym om 100.000 yen te kunnen winnen. Hoe zal ze het doen tegen Zina, haar Russische tegenstander? Het blijkt dat ze Hibiki en haar vrienden veel te leren heeft.