Gold Rush: Winter's Fortune Winter's Fortune: The Race Starts Now
S1, A1: Tony Beets gokt met miljoenen om zijn klus te redden. Rick Ness heeft een wasinstallatie nodig die past bij zijn grote ambities, terwijl Dave Turin op zoek is naar nieuw terrein.