Wolfjongen duikt erin / De sterren worden teruggebracht
S2, A6: Door Luxcrafts besluit twijfelt Wolfjongen nog meer aan wie hij kan vertrouwen. De groep doet een schokkende ontdekking in Luxcrafts kantoor.