Wolfjongen gaat naar huis / Wolfjongen maakt een sneeuwvlokje
S1, A6: Xandra en Spruit gaan met Wolfjongen mee naar zijn moeder. Wolfjongen helpt Bliep zijn zelfvertrouwen te vinden.