Worst Episode Ever
S12 A11: Nadat Comic Book Guy een hartaanval heeft gehad, geeft hij de winkel aan Bart en Milhouse. Ze ontdekken de verzameling geheime videobanden van Comic Book Guy, terwijl Comic Book Guy een verzengende affaire begint met de moeder van schoolhoofd Skinner.