Supernatural Yellow Fever
S4, A6: Dean loopt een ziekte op die begint met bezorgdheid en overgaat in panische doodsangst waaraan het hart bezwijkt. Sam en Bobby moeten de bron van de ziekte vinden voordat Dean sterft.