Yo Zappa Do: Deel één
S3 A15: Het is eindelijk Sabrina’s trouwdag en Sabrina’s moeder heeft de cameraploeg van ‘Modern Family’ ingehuurd om het evenement te filmen. Maar een reeks catastrofes dreigt de dag te verpesten, waaronder een ruzie tussen Maw Maw en eerwaarde Bob (gastacteur Jordan). Dus proberen Burt en Virginia de ceremonie te redden en Jimmy en Sabrina in het ongewisse te houden. Als huwelijkscadeau biedt Barney aan om Jimmy en Sabrina naar Los Angeles te vliegen voor een opname van ‘Yo Zappa Do’, Hopes favoriete show.