Young Rock You Gotta Get Down to Get Up
S2, A11: Memphis, 1996: de WWF stuurt Dwayne naar Memphis om z'n worsteltalenten te ontwikkelen. Wanneer een booker Downtown Bruno lastigvalt, besluit Dwayne terug te vechten.