Younger Younger
S4, A12: Josh reist naar Ierland om met Clare te trouwen, zodat ze een groene kaart kan krijgen en vraagt Liza om met hem mee te gaan. Clare vraagt Liza om hun relatie te steunen en dringt erop aan dat Liza dit aan hem verschuldigd is, terwijl Liza Josh vertelt dat ze zich ongemakkelijk voelt om tegen Homeland Security te liegen.