Zand en water
S7 A2: Carter komt Abby tegen op een AA-bijeenkomst. Later stemt ze er met tegenzin mee in om zijn sponsor te worden. Een bejaarde patiënt die niet regelmatig naar zijn dialyse komt, moet geopereerd worden. Chen onthult haar zwangerschap aan Weaver. De levenspartner van een vrouw in coma mag niet juridisch beslissen over haar behandeling. Dr. Green doet Corday een aanzoek.