Zangers & Schrijvers
S1, A1: Zangers & schrijvers - Austin en Dez lenen één van Ally's liedjes, nemen dit op, maken er een clip bij en zetten het op internet, waarna Austin een lokale sensatie wordt. Wanneer Austin nog een hitsingle nodig heeft, smeekt hij Ally er nog één voor hem te schrijven.