Zeb and Kevin Erotic Hot Tub Canvas
S8 A3: Hoe ver zal Pluto gaan om weg te komen van zijn nieuwe Dwarf Planet-vrienden? De Wild Thornberrys moeten extreem wild tekeergaan om in de lucht te blijven.