The Consultant Ziek
S1, A5: Vastbesloten om de raadselachtige Frank Florez te ontmaskeren, maakt Craig een reis naar Pomona. Op het kantoor ontstaat chaos, wanneer Regus Patoff aankondigt dat er een managementsuite voor het grijpen ligt.