Know Where to Hide – Wie niet weg is… Zij iemand vakantie?
S1, A5: De halve finale zet alles op scherp in Know Where To Hide. Het vakantiepark Hof van Saksen biedt eindeloze verstopmogelijkheden, maar ook verrassende valkuilen. Wie pakt met de Super Triangle het ticket naar de finale, en wie wordt compleet op een dwaalspoor gezet? De Spelers moeten kiezen: samenwerken of iedereen voor zich? De weg naar de finale is slechts voor enkelen weggelegd.