Zip, Zip, Zip
S1, A14: Marshall en Lily verstoppen zich in de badkamer tot Ted en Victoria eindelijk voor de eerste keer met elkaar naar bed gaan. Barney interpreteert de signalen weer eens verkeerd als hij uit is met Robin.