1:1 Thierry Henry - Red Bull Media House
Hij heeft alles wat je kunt bereiken in het voetbal bereikt: hij leidde Frankrijk toen ze Europees- en Wereldkampioen werden, hij leidde Barcelona toen ze bovenaan de Champions League stonden en de UEFA Super Cup wonnen. Ieder kind weet wie Thierry Henry is, een speler in een voorstad van Parijs, die later de beste middenvelder van de 21ste eeuw werd. Wie is de persoon die achter deze droomcarrière schuil gaat? We ontdekken Thierry Henry's wereld en zijn nieuwe leven als aanvoerder van de New York Red Bulls. Wat zijn zijn idealen? Welke doelen wil hij bereiken? Wij begeleiden Thierry op zijn vlucht naar Londen voor de Emirates Cup: zijn club moet spelen tegen Arsenal, de ploeg die hem gemaakt heeft tot wie hij is en voor wie hij de fakkel nog steeds draagt . Thierry Henry is een wereldster verscheurd tussen heden en verleden...