9 Muses of Star Empire
TV journaliste Lee Harkjoon, voorheen vooral bekend van haar rapportages over Noord-Koreaanse vluchtelingen, kreeg bijzondere toegang tot de binnenste kringen van K-Pop agentschap Star Empire. Ze observeerde een jaar lang de casting, training en gepoogde lancering van de nieuwe meidengroep 9 Muses.