AC/DC: Family Jewels
AC/DC is niet vaak op de televisie verschenen. Tenslotte was dit de band die in de hoogtijdagen van MTV eind jaren 80 verklaarde dat ze je video wilden opblazen. Zichzelf promoten in televisieoptredens en videoclips werd door deze no-nonsense rockers altijd als een noodzakelijk kwaad gezien. Maar als ze dan eens besloten zich te lenen voor een uitzending, dan werd een doorsneevideo direct een uitzonderlijke belevenis dankzij hun ongebreidelde energie en geestkracht. Hier is voor het eerst de hele geschiedenis van AC/DC op video bijeengebracht, te beginnen met 'Baby, Please Don't Go', hun doorbraak op de Australische televisie. Daarop volgen wat promotieclips uit hun vroege jaren, hun unieke optreden in het veelbekeken programma 'The Midnight Special' in de jaren 70 en ten slotte een optreden voor de Spaanse televisie tien dagen voor de dood van zanger Bon Scott. Vervolgens zijn er video's uit de jaren 80 en 90, met nu voor het eerst ook de video's 'Fly on the Wall', 'Who Made Who' en 'Clipped'. Met 'Family Jewels' doe je zeldzame indrukken op van deze reusachtige band op het kleine scherm.