Ad Astra
Astronaut Roy McBride (gespeeld door Brad Pitt) reist naar het uiterste randje van het zonnestelsel om zijn vermiste vader te vinden en onthult een mysterie dat de overleving van onze planeet bedreigt. Zijn reis zal geheimen ontdekken die de aard van het menselijk bestaan en onze plaats in de kosmos uitdagen.