Alain Bashung - La Tournée des Grands Espaces
Deze functie documenteert de tournee van 2003-2004 die volgde op het album L'Imprudence. De Tournée des Grands Espaces tour was een metallic helling die opliep naar het publiek, Alain Bashung zong in het centrum, met de muzikanten om hem heen.