Alberta: De Film
Een humoristische reflectie op het fenomeen midlifecrisis. De getrouwde reclamebureau baas Freek vertrekt met zijn jonge minnaar Alberta naar Canada, waar hij ontdekt dat hij niet de succesvolle man is die hij dacht dat hij was.