Alejandro Sanz - El Alma al Aire en Concierto
Alejandro Sanz, opgenomen in het Vicente Calderon-stadion in Madrid (de thuisbasis van de voetbalclub Atletico Madrid), treedt op voor 60.000 hysterische fans. Hij speelt al zijn bekendste liedjes en krijgt gezelschap van verschillende populaire Spaanse artiesten.