Alice Cooper - Live at The Enmore Theatre
Alice Coopers arsenaal aan rekwisieten en kostuums (denk aan slangen, vuurwerk, confettikanonnen en een heus monster van Frankenstein) sluiten naadloos aan bij het kaliber van zijn grootste hits. Geniet onder meer van School’s Out’, ‘No More Mr. Nice Guy’ and ‘Poison’.