Alien Invaders!
Alien Invaders is een documentaire special die drie jonge, maar ervaren gastheren in de wereld van invasieve soorten dieren, vissen, vogels, insecten, virussen en planten werpt om televisiechaos te creëren. De show kijkt naar invasies van agressieve niet-inheemse dieren over de hele wereld.