All This Mayhem
Een heftig verslag van wat er gebeurt wanneer ruw talent en extreme persoonlijkheden met elkaar botsen. In dit onbevreesde, nooit eerder geziene verslag over drugs en de duistere kant van professioneel skateboarden sleuren de intense band en het charisma tussen de gebroeders Tas en Ben Pappas hen mee van het toppunt van hun sport in een immer neerdalende spiraal van zelfvernietiging.