Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked
Tijdens een vakantie aan boord van een cruiseschip halen Alvin, Simon, Theodore en de Chipettes hun gebruikelijke streken uit en maken van het schip één grote speelplaats… totdat het schip strandt en ze op een onbewoond eiland terechtkomen. Ze staan voor de grootste verrassingen wanneer ze aan het eilandavontuur beginnen met hun nieuwe vriend, een mysterieuze schipbreukeling.