Amerikanen in Bed
In deze grappige, intieme en onthullende documentaire spreekt een dwarsdoorsnede van Amerikaanse koppels in hun eigen bed met ontwapenende openhartigheid over romantiek, seks, vertrouwen, liefde en het huwelijk.