Amityville Theater
Na de tragische dood van haar ouders komt Fawn Harriman tot de ontdekking dat ze een theater in de stad Amityville heeft geërfd. Samen met drie vrienden besluit ze om er het weekend te overnachten om het theater eens goed te kunnen bekijken. Ondertussen gaat een leraar van haar graven in het verleden van het plaatsje. Hierdoor komt hij tot een angstaanjagende ontdekking.