Amy Winehouse - Live in London 2007
Beleef Amy's uitverkochte shows in 2007 in Shepherd's Bush Empire in Londen op het hoogtepunt van haar bekwaamheid tijdens haar BRIT en Grammy Award winnende jaar. Het concert bevat uitvoeringen van alle hits van het miljoenen keren verkochte 'Back to Black'.