Amy Winehouse - BBC One Sessions: Live at Porchester Hall
In 2007 werd Amy gekroond tot Beste Britse Vrouw bij de Brit Awards en deze exclusieve show die volgde op haar prijs maakte duidelijk waarom. Gelegen in de prestigieuze Porchester Hall in Londen, speelde Amy de geliefde klassiekers van haar twee eerste albums.