An Alternative Reality: The Football Manager Documentary
In de documentaire 'An Alternative Reality: The Football Manager Documentary' komen een aantal van de makers van Football Manager plus een stel beroemde fans uit de voetbal- en entertainmentwereld aan het woord. De documentaire onderzoekt de blijvende aantrekkingskracht van de game en hoe deze van invloed is geweest op de cultuur van het meest populaire spel ter wereld.