Anatomie van een liefdesscène
Van schrijver/regisseur Marina Rice Bader (Producent Elena Undone, A Perfect Ending) nu een film over het maken van een film die de liefde in al haar pijnlijke en verwarrende glorie bestudeert. Een half jaar eerder zijn Zoe en Mal verliefd geworden tijdens de opname van een liefdesscène, wat leidde tot een intense, onstuimige verhouding, die eindigt in een desastreuze relatiebreuk. Vlak nadat ze uit elkaar zijn gegaan, wordt het ingewikkeld als ze elkaar weer op de set ontmoeten om die noodlottige scène opnieuw op te nemen.