Angel and The Badman
Quirt Evans, een beruchte bandiet gespeeld door John Wayne, is gewond en op de vlucht. Hij komt terecht op een boerderij van een Quaker-familie, de Worths. Ze negeren het advies van de dorpelingen en nemen Quirt in huis om hem beter te maken.