Arctic Friends: Shorts Collection 10
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Arctic Friends. De Shorts Collection 10 bevat 4 spannende afleveringen: Pech met de sneeuwscooter, RenSwifty, ren!, De vos in de doos!, De blauwe roos. Pech met de sneeuwscooter: Tijdens het bezorgen van pakketten, komt Swifty Jade tegen. Als hij erachter komt hoe hij haar aandacht kan trekken, houdt hij haar voor de gek en organiseert een picknick. RenSwifty, ren!: Net als elkeochtend, kost het Swifty ontzettend veel moeite om wakker te worden. Hij probeert uit alle macht op tijd op zijn werk te zijn, maar heeft allerlei tegenslagen. De vos in de doos!: Swifty valt per ongeluk in een pakketje dat zo meteen bijJade bezorgdgaat worden. PB heeft niets in de gaten en maakt het pakketje dicht. Wat gebeurter als de Puffins het pakketje stelen? De blauwe roos: Paff en Puff gaan op zoek naar een blauwe roos om Otto's collectie compleet te maken. Ze sluipen de ABDS binnen om de bloem te stelen, maar eerst moeten ze zich van PB ontdoen.