Arctic Friends: Shorts Collection 11
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie ArcticFriends. De Shorts Collection 11 bevat 4 spannende afleveringen: Aan het werk!, Onderstebovendag, De nacht van de levende sneeuwpoppen, De magische wekker Aan het werk!: Swifty en PB zijn nogal sloom op het werk. Jason Goathangt een verontrustende grafiek op van hun werkprestaties. Daar schrikken PB en Swiftyvan en ze doen er alles aan om hun productiviteit te verbeteren. Onderstebovendag: Het lijkt een hele gewone dag in Taigasville, maar op weg naar zijn werk merkt Swiftydat de mensen zich vreemd gedragen. Wat is er aan de hand? De nacht van de levende sneeuwpoppen: Swiftymaakt per ongeluk de sneeuwpopvan PB kapot en doet alsof hij er niets vanaf weet… totdat hij de volgende dag merkt dat hij achtervolgd wordt door sneeuwpoppen. De magische wekker: Swiftykrijgt een wekker cadeau, maar weet niet dat die door Anukbetoverd is. Als de wekker afgaat, wordtSwiftyletterlijk door de wekker achternagezeten.