Arctic Friends: Shorts Collection 13
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Arctic Friends. De Shorts Collection 13 bevat 4 spannende afleveringen: Uitgemergelde beer, Een kosmische levering, Verliefde geit, Bosbessen verzamelen. Uitgemergelde beer: Tijdens een etentje bij Swifty's, zakt PB door zijn kruk. Uit schaamte besluit de beer op dieet te gaan en elke dag te trainen, maar het resultaat ishilarisch. Een kosmische levering: Het lijkt een rustige nacht in Taigasville, totdat een mysterieuze meteoriet over de toendravliegt. Swifty, zijnvrienden, Otto en de Puffins gaan op zoek naar de meteoriet. Wie zal die als eerste vinden? Verliefde geit: De brutale geit Amelia valt voor de verlegen PB, die niet hetzelfde voor haar voelt. Zal de beer erin slagenzijn aanbidster af te wimpelen? Bosbessenbemachtigen: Swifty en Jade vinden struikenvol bosbessen en beginnen ze te plukken, maar de hebberige Puffins komen de bessen stelen.