Arctic Friends: Shorts Collection 18
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Arctic Friends. De Shorts Collection 18 bevat 4 spannende afleveringen: Swifty's geheim, Armpje drukken, ABDS onder vuur, Danslessen Swifty's Geheim: Swifty ontvangt een pakketje met mysterieuze inhoud. Hij doet er alles aan om het te verbergen, maar dat maakt Jade ontzettend nieuwsgierig en vastberaden om het geheim te ontrafelen. Armpje drukken: Swifty wil Jade bewijzen dat hij de sterkste is, maar het lukt hem niet eens om haar te verslaan met armpje drukken. PB schiet zijn vriend te hulp en probeert hem op uiterst onhandige wijze te trainen. ABDS onder vuur: Terwijl ze aan de ABDS werken, worden Swifty en PB door een mysterieuze aanvaller met stenen bekogeld. Wat is hier aan de hand? Danslessen: Jade heeft zin om te dansen en probeert arme Swifty mee te slepen. Hij is er zo slecht in dat hij er niets van bakt. Maar met een beetje magie van Anuk wordt Swifty toch de beste danser van de Noordpool…. Misschien zelfs een beetje te...