Arthur en de wraak van Maltazard
Arthur is in de wolken! Vanavond keert hij eindelijk terug naar het land van de Minimoys. Maar dan vindt hij een graankorrel met een boodschap erop. Prinses Selenia is in gevaar! Arthur snelt haar te hulp. Onderweg belandt hij in de bizarre bar van Max, botst hij op troepen van Kröb, de nieuwe tiran van de Zeven Koninkrijken, redt hij het vel van Betameche en vecht hij met ratten, kikkers en harige spinnen... om dan te ontdekken dat de Minimoys nooit om zijn hulp hebben gevraagd! Welke slechterik wil onze held in de val lokken? Met oa. de Vlaamse stemmen van Bijns Rombauts, Walter De Donder, Hebert Bruynzeels en David Dermez.