Augusta Camp 2017
Bekijk een korte documentaire over Augusta Camp, een muziekfestival dat elk jaar plaatsvindt bij de beroemde berg Fuji in Japan. Door luisterrijke landschappen, levendige beelden van optredens en commentaar van artiesten als Motohiro Hata en Kyoko doe je indrukken op van dit toonaangevende muziekevenement in Japan.