Avenged Sevenfold - Live in The LBC and Diamonds in the Rough
'Live In The LBC' is de eerste live concertfilm van Avenged Sevenfold's die ooit is uitgebracht. Dit optreden van een uur en zestien minuten werd op 10 april 2008 gefilmd in het bijzin van meer dan 12.000 fans in de Long Beach Arena, tijdens de 2008 Rockstar Taste Of Chaos Tour. 'Live In The LBC' heeft 12 live tracks, waaronder Bat Country, Almost Easy, Unholy Confessions, Afterlife en meer.