Back in Crime
Het is Inspecteur Richard Kemp nooit gelukt om de Orenprikker, een gevaarlijke seriemoordenaar die 20 jaar geleden actief was, in de boeien te slaan. Wanneer Hélène, een psychologe, getuigt in de zaak van de moordenaar's laatste misdaad, wordt Kemp stapelverliefd op haar: Het is liefde op het eerste gezicht. Door een mysterieuze wending, reist Kemp opeens terug in de tijd naar de plek waar de Orenprikker z'n eerste moord pleegde. Hij realiseert zich dat dit een tweede kans is om de moordenaar op te pakken. Wanneer hij zijn jongere "ik" probeert te helpen en de veel jongere Hélène ontmoet, veroorzaakt Kemp een reeks van evenementen met onverwachte gevolgen...