Bad Company - Total Rock Review
Deze film is gebaseerd op zeldzame liveoptredens, samen met de reflecties van oprichter Simon Kirke en een team van vooraanstaande critici, waaronder biograaf Steven Rosen, en geeft een overzicht van het tijdperk dat Bad Company tot wereldwijde roem dreef.