Batali: The Fall of a Superstar Chef
Werp een blik in de restaurantwereld laat verborgen seksuele intimidatie in de branche, waardoor veel werknemers in stilte lijden of hun baan verlaten in plaats van een beroemde chef-kok of machtige eigenaar te confronteren die hun carrière kan ruïneren.